Det var visst ett tag sedan..

Inget inlägg sedan i onsdags ser jag, vad har jag gjort ?!

I torsdags var jag så trött när jag kom hem att jag la mig och vila en halvtimme, somnade direkt. Åkte sedan och tog in hästarna i stallet för att sedan dra järnet till Hanninge där vi hade tid för simning klockan 20.00, var inte hemma fören strax efter 21 och då var det dags att äta, duscha och sen sova. Det var torsdagen de..

Fredagen vart lite stressig då jag skulle möta tjejerna vid halv 7. Så hem fixa sig, ut med hunden och sedan bege sig in mot stan. Vi åt och drack gått på Kopanjang. Sedan åkte jag och Linnea hem till henne och drack vi, åt godis och kollade på Walk to remember, den filmen är så bra. Tror att det var 4 gången jag såg den nu.

image322



Lördagen började med att jag var och klippte mig, vart dock inte riktigt som jag ville ha det. Men skönt att bli av med de slitna. Mitt hår växer som ogräs. Sedan var vi ute i Gustavsberg och firade mina kusiner Nicole och Felix. Full rulle var det på dagen. Vi stannade och åt middag och kom inte hemmåt fören klockan var 01:30, jag fick köra med inte allt för nyktra personer i bilen. Jippie. Men vi hade jätte trevligt.

image323

image324


Fortsättning på helgen och dagen fortsätter för nu måste jag kila....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback