Dagens vill ha..

Var iväg efter jobbet en sväng för att leta klänning att ha till bröllopet vilket inte gick så bra. Intalade mig själv innan at verkligen inte handla något annat, yeah right. Någon klänning hittade jag aldrig men fick med mig en jätte fin kofta och två toppar. Typiskt mig att jag aldrig kan låta bli..

Detta är jag behov av denna månad
  • Klänning till bröllopet, sjal och skor
  • Nya träningskläder för att öka motivationen
  • Rejäla träningskor, mina är puts väck
  • Kort kjol,short, jeans och nya toppar
  • Sommarskor med höööög klack
  • Nytt armband och örhängen
  • Mys kläder för mys kvällar
  • En ny sommardoft
Kort och gott behovet just nu.

Blir en en shoppingtur till Åhlens city och NK på lördag för att fortsätta jakten på klänning, de andra får vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback