Snart dags besiktning av bilen!

Om en vecka med andra ord, är mycket tveksam om den kommer att gå igenom. Dels för sprickan i rutan sen är det ju lite smådefekter på den, oljelampan är glapp och lyser när det är kallt ute och även bakruttorken låter och är inge vidare effektiv.

Min lilla präla, verkligen en kanon bil. Får dåligt samvete när jag ska sälja bilen men känner att jag behöver en bil som inte behöver lika mycket tid. Nu tror ni väl att jag är galen men bilen har faktiskt varit så snäll och ställt upp och verkligen fungerat i ur och skur. Så hoppas någon vill ge denna suveräna bil en till chans, annars blir det nog skroten tyvärr.

179264-11

Efterträdaren blir nog en Golf. Röd eller blå!

179264-12

Så liten, nätt och söt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback