Bort med det gamla och in med det nya !!

Tänkte att det var dags att skrota den gamla bloggen, som jag endå inte skrivit i på evigheter och börja om.
Har suttit och smygläst i alla andra bloggar nu ett längre tag och blev så sugen att dela med mig av min röriga vardag til er alla.

Hade ju tänkt att börja denna blogg med att skriva något bra, men tyvärr så känns det som om helvetet brakat lös de senaste dagarna. Fått en STOR spricka i min vindruta (Ska besikta bilen om en vecka, perfekt tajming) Min kära pojkvän har lyckat få vinterkräksjukan, min mamma var sjuk förra veckan. Så nu sitter man bara och väntar, vi som ska till sälen på Torsdag! Typiskt!
Det är så rörigt med allt just nu, vet varken in eller ut. Men som allt annat det löser sig så småning om.

Lördagen var ifo väldigt trevlig, åtekommer till den senare då jag är hemma och kan ladda upp bilder.
Nu är det bara 15 min kvar på jobbet av den värsta dagen i veckan. Sen är det bara 1h bilfärd hemmåt i dessa oändliga köer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback