Uppdatering Torsdag

Jobbdagen blev inte så lång idag, jobbade till halv 3. Men hann med en hel del iallafall. Åkte ut till Hammarbystallet och red dressyr på Jessica. Vilket gick kalas bra.

Sedan ringde Rebecca och fråga om jag kunde ta hennes hästar då hon inte hade möjlighet att åka ut. Hade redan fullt upp men att åka ut och mocka de kunde jag väl göra. Men det vart en barbacka sväng i det underbara men allt för kalla vintervädret. Snälla Mikaela följde med mig annars hade jag aldrig hunnit eller orkat ta mig ut på hästryggen.

Blev stoppad av farbror polis idag, men bara för vanlig koll. Andra gången jag får blåsa sen jag tog körkort. Hade tyvärr inte mitt körkort med mig, men polisen var jätte gullig så vart inga böter. Vilket de säger att man ska få?!

Men iallafall stelfrusen efter en långdag ute kom jag hem. Blev en lång varm dusch, för sen var det bara att klä på sig igen och gå ut med Zeffe. Två mjukisbyxor, två fleectröjor, dubbla sockor, mega tjocka vantar och mössa, mina underbara varma skor och dunjackan. Och frös inte alls, så det vart en underbar promenad.
Just nu dalar bara snöflingorna och det var helt tomt ute på gatan. Snön gör allt så vacker!

179264-124


Ska snart äta middag, är vrålhungrig och vänta på att Sexinspektörerna ska börja kl 23.00.

Och i morgon ska jag klippa mig äntligen, det var som sagt ett tag sen. Dock vet jag inte ennu hur jag ska klippa mig. Jag är så feg och vågar aldrig göra något anorlunda, är rädd att jag ska se helt muppig ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback