Trött på att anpassa mig till alla andra

I morse ringde de från jobbet, eller ja butiken i Väsby. Och de ville att jag skulle komma in och jobba. Dels så hade jag ingen bil idag, hade endå inte velat slösa bensin pengar och sitta i köer för det. Då tyckte hon att jag skulle åka komunalt. Menat att jag måste gå till tunnelbanan som tar 20 min sen åkte till centralen och byta till pendeltåg sammanlagt skulle de säkert ta 1½-2h enkel väg. Men ta en taxi då ?! Ta en taxi för att komma och jobba, nu får de väl endå ge sig.

Hon sa att jag kunde tänka på det och ringa upp , men jag kände att nu får det vara nog. Har slängt runt överallt för att komma när det passar. Okej om det hade varit Globen eller i stan men att åka till andra sidan stockholm för att jobba i 4h. Nope där går gränsen.

Tackade nej till Jobbet på Hemglass idag när hon och ringde också, vill ha ett fast jobb inte massa extra för det har jag redan gott om. Suck !!

Tog en rejäl promis med Zeff i skogen på förmiddagen för att rensa lite tankar och sedan lunch på Millas med Peter. Mums !!

179264-120

Har städat klart i min klädkammare och kollat på sjunde himlen, tiden har bara rusat i väg. Väntar och hoppas på att det ringer i från Hertz snart.

Lite kort på djuren, tagna alldeles nyligen.

179264-119

179264-118

179264-117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback