Snart Djurpolisen

Det är nog ett av de bästa program som finns. Tycker absolut att det borde finnas Djurpoliser i varje land, spec i Svergie. Vi har så otroligt sjuka lagar ang. djur tycker jag.

Men undertiden jag väntar så blir rapport från dagen

179264-97
Min lunch, Varma koppen kyckling med cocos och mackor till

179264-98
Söta Doris Datten ligger i min säng och sover

Har även hunnit varit ute med Zeff i skogen där han träffa tre söta tikar, varav en pudel valp på 4 månader som bara ville leka. Zeff vart mest besvärd, gammelgubbe som han börjar bli. Zeff nöjt iallafall av promenaden, min fot har blivit värre så nu kan jag inte gå på den. Förstår inte hur det kunnat bli så?!

Har läst lite i ena Engelska boken och även anmält mig till intensivkurs på Jensen på 5 Veckor i Maj/Juni. Måste läsa upp mitt betyg i Engelska B. Pratat med Pappa så att det är fixat så att jag kan börja jobba hemmifrån men lite jobb.

Känns som jag hunnit med en del idag! Lovely!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback