Lördag

Underbara lördag!!!

Dagen började med en underbar skrittur på Kalle, vi båda var rätt slut efter gårdagens lektion. Strålande sol och helt vindstilla. Var hemma strax efter 3, då det vart en varm dusch och lunch på det.


Åkte sen en sväng med Peter till Skärholmen där han skulle kolla i telia butiken på ny mobil.
Han har nog bestämt sig för en K610i. Jag försökte leta efter ett nytt headset till min Samsung för de jag har gör så jag får sår i öronen, men det verkar inte finnas några andra.

179264-59
Den mobilen Peter vill ha, den röda är helt underbar


179264-58
Min söta mobil, som självklart är rosa

Sen köpte vi ett spel till Linnéa och Stefan. Absolut överens som hund eller katt vart det, det är det roligaste spel jag spelat. Rekomderar det varmt.

179264-60



Klockan 7 möttes vi på skutan och avnöjt en god middag, pasta med oxfile vart det. Senare åkte vi hem till Linnéa och Stefan och åt varm frukt med vitchoklad och glass. Mums!

Sen spelade vi spel hela kvällen fram till klockan 12 då vi avslutade med poker i ca 2h.

179264-61

Mycket lyckad och trevlig lördag, skönt att ta det lungt och sitta hemma och bara umgås. Men 2 är rätt sent med en hemsk förkylning som inte vill ge med sig. Nu börjar iallafall min naturliga röst komma tillbaka, har nästan glömt bort hur jag låter efter att ha varit hes i en vecka nu. Somnade rätt gott när vi kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback