Ibland känns det som om hela världen går i mot en..

Gick upp alldeles för sent, kom inte upp fören halv 10. Har massor med hemma jobb att göra så tänkte börja jobba vid 8.

Vart en underbar morgonpromenad med Zeff i skogen. Kändes som jag kunde vara ute hur länge som helst, vet inte om det var vädret eller om det för att jag visste vad som vänta hemma. Det var nog en variant.

179264-122

179264-121
Underbara Zeff

Var inte hemma fören efter 11, då jag sjusade mamma till jobbet och sen svängde förbi Älvsjöbageri för att köpa semlor. Var som sagt inte ensam där. Tog säkert 20 min innan det vart min tur. På vägen tillbaka insåg jag att min telefon vart borta. Panik!

Började leta som en galning men borta var den. Gick in till Telenor som ligger precis i närheten och förklarade situationen. Underbar kille som hjälpte mig först att leta och sen att spärra kortet, Tack!
Men fick åka hem utan mobil, var förstås inte så glad och hela dagen förstörd. Allt bara rasade åt gick rätt käpp åt helvete med precis allt.

Men 3 timmar senare ringer en kille och säger att han hittat min telefon. Tack goda varma människa!
Tur att det finns ärliga och snälla männsikor, ifo hade han ingen användning av den då den var spärrad.
Kunde andas ut och åkte och hämtade min telefon och dagen blev ljusare..

Har inte blivit så mycket gjort på jobbfronten, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback