Hemma igen

Gick bra på interjuvn, börjar kännas som en vana att gå på interjuver nu. Gjorde lite ärenden på vägen, hinner aldrig med något när jag jobbar så det är bäst att passa på när man är ledig.

Åkte en sväng förbi biblan, och där var man inte i går direkt. Kom knappt ihåg hur man lånade böckerna. Lånade hem 4 böcker som jag ska läsa ut innan högskoleprovet. Två svenska böcker. Farligt vatten av Emma Wall och Hjärtat är bedrägligast av allt av JT Leroy, Det står att den sistnämde påminner om Pojken som kallades Det, och måste nog säga att det är nog den hemskaste men endå en av de bästa böcker jag läst. Inte för att jag läser så ofta!

I Engelska väg vart det Freaky Green Eyes av Joyce Carol Oates samt även Last seen wearing trainers av Rosie Rushton. Hoppas på att dessa böcker är bra, har verkligen svårt för att komma till ro och läsa, bocken måste verkligen intressera mig från första början.

Har ju även Inte utan min dotter som jag måste läsa också, vilken läslus jag ska bli. Har nog inte läst så här mycket böcker som jag ska göra under detta år under de senaste 10 åren.



Åkte vidare till Fruängen, där jag nog gjorde min absolut bästa fickparkering någonsin. Har aldrig vart någon hejare på att fickparkera, har självlärt mig. Den vart så perfekt, tyvärr gick det inte lika lätt att komma ut som in. Men men en sak i taget, min Toyota är verkligen guld! Var förbi en sväng på apoteket där jag köpte ansiktsvatten och rengöring, min hud blir hemsk av detta äckliga fuktiga väder.

Passade även på att tanka bilen, vilket är så oerhört tråkigt tycker jag. Speciellt när bilen är så skitig att man knappt ser vilken färg den egentligen har. Men vet inte om jag vågar tvätta den i biltvätt igen då biltävtten pajat de senaste två gångerna. Och när tjejen på okq8 skulle högtryckstvätta den åt mig i stället och spruta vatten rakt in på motorn så bilen inte ville starta sen på 3 dar så överväger jag att den får vara skitig tills det blir varmare. Kan inte sätta ut den på annons dock när det ser ut som den gör nu. Men allt får ta sin tid, har inge bråttom att bli av med den, även om jag vill sälja och köpa ny bil nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback