Helgen

Vad har jag gjort i helgen?! Tydligen massor eftersom jag inte ens har hunnit skriva här. Dock inget intressant kan jag lova.

Lördagen gick åt att jobba, åkte klockan ett till Kungsöngen där vi började klockan två. Det såg som det blev ett lyckat bröllop och vi gjorde så gott vi kunde. Även om jag gjorde bort mig några gånger. Men har aldrig serverat eller jobbat i köket förut. Det var slitigt men lärorikt, och roligt hade vi. Tack vare underbara tjejer som jag jobbade med. Var inte hemma fören någongång efter tolv och kom inte i säng fören två.

Trött var man när man blev väckt vid 9. Skulle upp och fira Peter som fyllde 21 i går. Var i väg in till stan på em och sedan var vi ute och åt middag. Tänkte självklart att jag skulle gå och lägga mig i tid i går. Vart det så?! Nej nu sitter jag här dödstrött och ont i hela kroppen. 2 timmar senare än vad jag skulle gått upp.

Men men , ska klippa mig idag. Det var aldrig av i fredags då jag verkligen inte hade tid. Får ta och jobba senare i eftermiddag också. För denna vecka blir det mycket jobb. Ska dubbeljobba tis-tors. Kommer att vara helt slut i helgen. Livet leker bara engång. Nu måste jag sätta fart med jobbet, ska ut med Zeff snart och sedan jobba, jobba, jobba...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback