Girlylicios

Ikväll är det massor med bra tv-program. Tyvärr ska alla krocka. Hade inte det här problemet när vi hade viasat då inte 5an fanns. Nu är det värre. Dagen i-landsproblem.

179264-135

179264-133

179264-134


Ondagen

Jobbat och sedan vart och simmat med Zeff. Var en sväng förbi Eko också. Man hittar alltid så mycket roligt och nödvändiga saker där. Skulle vart på middag kl8, sedan utgång till Bluemoon för den som vill.

Men ska upp så tidigt i morgon och känner mig trött så stod över. Tråkmåns nummer 1 jag vet. Men måste få klart jobbet och sedan får jag spara mig till Lördag. Och nästa Lördag då jag fyller 20!!!!

Sitter och glor på en massa biler, har säkert 1000-tals på dator. Älskar att fota. Så mycket minnen som dyker upp. Roligt men Sorligt på samma gång. Så mycket glada minnen och så mycket sorgsna minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback