ELLE

Dags för lite frukost och då tänkte jag passa på att läsa ELLE som kom i går. Mycket trevligt att läsa.

179264-125


Har hunnit jobba en hel del än så länge. Det blir som en drog nästan, svårt att sluta när man börjar. Fingrarna går av sig själv tillslut.

Och när ska det sluta snöa ?! Här snöar det för fullt fortfarande, det är helt galet!

Tänkte bara berätta för er som inte vet att idag är det FREDAG!! Ska ifo jobba i morgon mellan 14-22 men de ska bara bli roligt. Ska jobba på ett bröllop. Roligt att se folks lycka. Men hela söndagen blir ledig, ska självklart fira Peter också. Vi ska åka in till stan på dagen och sen på kvällen ska vi äta middag ute med hans familj. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Sara!! Gu va kul att du skriver om ditt liv =)
Jättekul att läsa!
Det va ju superlängesen vi sågs, saknar våra tjejkvällar ;)
Du jobbar o sliter ser jag o med Peter går det bra!
Mitt liv står däremot rätt stilla...jobbar på Statoil och Manpower och försöker få ihop lite pengar till en låång resa förhoppningsvis:) Kan inte bestämma mig för vad jag ska plugga o börjar få panik för jag börjar bli "stor". Längtar verkligen tillbaka till gymnasiet när vi satt i cafeterian och skapade intriger med alla ;)
Ha det så bra, jag fortsätter läsa här jag, tycker det är jättekul!
Puss o kraaam Camilla

2007-02-23 @ 10:01:51
Postat av: Tommy

Aa jäkligt kul att läsa om dit liv, men det visste du ju redan att jag tyckte;) jag funderar också på om jag ska bärja blogga lite hehe.. Händer ju kanske inte så mycket intressant i mitt liv. Städa lite på dagis och sen dra och köra hockeyträning varje dag drar kanske inte någon storpublik??? Idag är jag dock sjuk och det är ju alltid tio gånger värre när en kille är sjuk... Det hade kanske varit intressant att blogga lite om.. Vi får se....Ja Camilla vem saknar inte gymnasiet?? Allt va ju så mycket lättare då. Allt var uppstyrt av vad man skulle göra på dagarna och man behövde inte fundera på vad man skulle äta till lunch om dagarna. Livet går vidare.../Tommy

2007-02-23 @ 12:51:08
Postat av: nicole

Hehe nu har jag köpt hårfärg , svart blev det så jag ska färga det ikväll :P Vi får träffas snart tycker jag , just det mormor ska komma hit haha sitter och vilar öronen lite :P .. Älskar dig stumpan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback