Dagens outfit

Består av ett vitt boxarlinne, bruna hotpants och vita strumpor. Riktigt hot, eller not!

Det är de bästa med att jobba hemma, man kan ha på sig precis vad som helst och det är precis det jag har. Väldans tråkigt hemmajobb men man slipper den långa resvägen och det är bara att stiga upp ur sängen och sätta sig vid datorn och börja jobba. Perfect.

I går var det Fetistisdagen, men det vart inga semlor för mig. men åt en Vaniljmunk i stället. Mycket godare.
Vi bjöd över Linnéa och Stefan för att kolla på Romas match, men Peter hade kollat fel för det var ju i dag. Men killarna fick kolla på de andra matcherna. Linnéa och jag gjorde kaffe+banan smoothie.

Jag vill se Makélélé spela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback