Alla Hjärtans dag

14/2-07 Alla Hjärtans dag!

Varför ska vi behöva en speciell dag för att visa kärlek till varandra? Alla dagar borde vara fyllda av kärlek.
Tyvärr känns det som att det är många som är mot just denna dag. Men inte jag!

Jag älskar kärlek och romantik, tyvärr verkar inte alla killar fatta vad det innebär riktigt.

Komma hem till romantisk middag med rosor och ljus på bordet, bada skumbad med massor av tända ljus och dricka ett glas gott vin till. Äta jordjubbar och choklad och lägga sig i en säng som är full med rosenblad.

Men man kan inte få allt. Är glad att jag får vara med min familj och min pojkvän. Har fått en fin stor ros av Peter och en av mamma och pappa. Fick även en jätte fin blus/klänning av Peter och Choklad av mamma. Choklad älskare som jag är.


179264-100
Ros med Diamant i son jag fick av Peter <3



Eftersom jag älskar Jordgubbar och Choklad har jag ägnat mig åt idag att göra Jordgubbar och Hallon dopade i mörk och vit choklad. Mums!!

179264-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback