Tisdag.

Så snart är även Tisdagen över som nästan var lika hemsk som måndagen. Känns inte som jag vaknat ännu, trött när jag steg upp och sedan dess har jag gått i någon trött dvala.

Tänkte att lite ljus och värme skulle pigga upp så tog mig till solariet efter hundsimmet. Varmt och skönt var det och somnade efter 5 minuter.

Väl hemma var det dags för träning, motivation nej... Orkade mig inte ut igen så tog stången och körde lite med den och hittade även våran gamla Power rider som blir perfekt framför Ugly betty.

Dusch och sedan dags för desperate Housewives.

image555

Kommentarer
Postat av: ebba

Läs gärna inlägget om vikthysteri i min blogg. Hur kommer det sig egentligen att så många människor drabbas av ätstörningar? Vad tror du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback