Spontan spa.

Vart en spadusch med hårinpackning, ansiktsmask och lite handvård. Fick bli det som fanns hemma. Hårinpackning från fruktis garnier och ansiktsmask i från Åhlens. Har använt lite olika typer av inpackning bla från Matrix. Men tycker ingen ger särskilt bra resultat och dessutom tar de så lång tid. Får alltid skäll från min frisör att jag måste använda mer inpackning. Men då jag sällan tar mig ett bad är det jobbigt att inpackningarna ska ta sådan tid. Har ifo lite reklam om nyheter som ska bara ska verka någon minut. Kanske värt att prova.

image594

Kanske någon har något tips om bra hårinpackning?! Vet att det är en del som läser mig blogg och fler blir det. Vilket är mycket roligt.. Så kom gärna med tips. Vad använder just du?

Och för er som inte tidigare läst min blogg eller för er som har torra händer, eller bara vill få babylena händer måste bara prova dessa två produkter. De ger verkligen resultat. Salt i från Döda havet och jätte bra body butter.

image595

Kommentarer
Postat av: Ida

Har oxå det där saltet och body buttern! Den är verkligen sjuukt bra!

Postat av: jenny

loreals repair, leave in creme är bra! även potion 9...bilder på dom kan du se på min blogg under rubriken hårprodukter..även fler bra hårprodukter...have a lovely day=)

2007-12-20 @ 11:57:27
URL: http://jennyslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback