Seg blogg och seg Sarah.

Har inte blivit mycket bloggande, dels för att jag är så seg men sen för att när jag ska blogga så är blogg.se så segt.
Men nu blir det lite uppdatering iallafall.

I går firade vi pappa som fyllde år i fredags. Rickhard och Anni kom över, vi fikade och pappa öppnade sina paket. Han fick en plånbok, skjorta och Whiskey från oss i familjen. Efteråt vart det snabbmat, då alla var en anning trötta och inte på laga mat humör. Mådde en anning illa efter att kastat i sig maten som la sig som en klump i magen.

Vart en promenad med hundarna och sedan fortsatte kvällen lång med sing star och dansmatta. En anning slut var jag. Var redan trött och ont i kroppen innan så vid 2 tiden somnade jag som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback