Mellandagsrea, inget för mig.

Alla tjatar om denna mellandagsrea. Har inte ens varit ute på stan och försökt ge mig på lite shopping. Väntar hellre tills all rea är över. Förstår mig inte på detta med rea. Det finns endå aldrig något som passar utan man bara handlar för att det är billigt och så använder man de endå aldrig.

Har man varit ute innan och kollat och provat ut vad man vill ha, och är ute i god tid och hoppas på att de man var intresserad av var på rea kan man göra fynd. Men att bara gå ut och kolla och sedan handla om man hittar något fynd det funkar inte för mig. Trängas och stå i köer, nä jag avstår nog. Längtar tills alla vårnyheter kommer för nu vill jag ha vår. Vintern verkar ju endå aldrig komma tiil oss i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback