Jullov.

Äntligen är man ledig ett par dagar, börjar jobba den 27:e igen. Trodde att denna dag skulle bli mycket värre då vi hade en hel del att göra. Men med mycket hjälp och planering så gick det ihop sig.

Så nu är man då ledig, skönt. I morn ska jag ut och slåss med alla andra om de sista julklapparna. Två styckna har jag kvar men har ganska hum och vad jag ska köpa. Jag tror att jag ska promenera eftersom jag har så pass nära, för att ta bilen och leta parkering i en halv timme avstår jag gärna från. Allitd bra med lite extra motion. Som om jag inte kommer få nog med de i jakt på de perfekta julklapparna.

Julen kommer att firas hemma hos Kusin. Eventullt åker jag upp till fjällen över juldagen och annandagen har inte riktigt bestämt mig. Annars blir det nog utgång på juldagen, ut och shaka lite.

Nej nu ska jag ta och klä på mig. Häänni är på väg, kanske är trevlig om jag är klar tills dess. Om jag hinner blir det outfit bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback