Julbord i kväll.

image558I morse när jag vaknade trodde jag bestämt att det var Fredag idag, vilken besvikelse när jag insåg att det bara var torsdag och att jag måste stiga upp tidigt även i morgon.
Vädret gör mig verkligen förvirrad. Minusgrader i går med frost på rutorna medans idag är det +9 ute. Men jag klagar inte. Sålänge det inte finns snö får det gärna vara lite varmare, men när snön kommer får det ta och bli ordentligt kallt så man slipper de råa.

I kväll är det julbord med jobbet, känner ingen direkt lust att gå. Men att gå dit äta lite och vara trevlig de kan man gott göra. Dock kommer jag vara nykter och ta bilen då de ligger en anning fel sida av stan.

Tänkte försöka hinna klippa mig innan i kväll, dels för att det verkligen är på tiden men även för att slippa fixa håret i kväll. Utan frissan får tvätta, klippa och frisera. Sen återstår det bara att hitta något att ha på sig.









Kommentarer
Postat av: niki

jätte fin, DYR ju. hurru hur gör man när man vill skriva brevid bilden?? funkar inte för mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback