Helgen

Helgen började inge vidare, jobba 06:30-19:00 dagen efter julbordet det var ingen hit. Vart en liten miss på kvällen då en del verkar höra vad de vill höra. Dock slutade julbordet alldels för tidigt vilket ifo var ganska skönt i efter hand, men lite besviken vart man allt. Fredagskvällen vart rätt seg kollade på nya American Pie som inte var någon höjdare om man inte gillar nakna bröst förstås.
image560
Lördags kvällen tillbringades hemma hos bror och Anni, god mat och Sing star. Jättre trevligt. Åkte hem strax efter klockan 01:00. Hade Zeff med så att han inte skulle få vara ensam hela kvällen. Till en början var han ganska stressad att vara på ett nytt ställe men efter en promenad på kvällen så pressade han ner sig i
Dobbys korg och somnade, så söt! Förhoppingsvis kommer det bild på
Anni´s blogg


Lång sovmorgon idag, var en lång promenad med Zeff vid lunchtid. Sedan åkte jag och Peter till nya shoppingstaden och åt lite sen brunch. Sedan shoppade jag loss inne på Panduro Hobby. En hel timme gick vi runt och jag bara plockade på mig mer och mer. Fick med mig hem massa nya papper, pennor, målarfärg, stickers, bokstäver och jätte söta figurer och klistermärken till mina kort och scrapbooking. Har blivit helt besatt. All min lediga tid går åt av att pyssla.


image565
image564 image562
Ett av korten jag gjorde idag, kan bara visa detta och tyvärr inte hela för då avslöjar jag vem som ska få dem.


Kommentarer
Postat av: Anni

Visst är scrapbooking sjukt kul?! Jag är också helt hooked, dock har jag verkligen försökt att inte handla något här i sverige, utan spara pengarna och handla MASSA i USA :D Bilderna på Zeff kommer imorgon, han är så söt plutten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback