Första julklappen.

Efter att ha varit hemma och vilat en stund och varit ute med hundarna hämtade vi upp Stefan som slutade vid 19. Åkte och köpte mat och åkte hem till Linneá. Åt kycklingspett med ris och jordnötssås, jätte gott.

Vi fick nymalt kaffe, vill också ha en sådan maskin. Har inte sett någon ute i butik, kan  ifo vara för att jag heller inte letat. Hur som helst så vart kvällen lugn, vi åkte hem vid 12 tiden.

Fick min första julklapp som jag förstås redan öppnat. Jätte fina örhängen med matchande halsband till. Bild kommer i morgon. Linnéa och Stefan fick Sing star så nu kan vi sjunga ännu mera, deras grannar kommer nog bli överförtjusta.

Nu måste jag krypa i säng. Ska upp tidigt och uträtta de sista ärenden innan vi ska ha vår första jul i morgon eftermiddag. Inte mycket till bloggande idag men desto mer i morgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Nej det finns ju rätt mycket annat att göra än att bara baka under julen:P Tack så mycket(=

Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2007-12-23 @ 11:03:54
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback