Dagens I-lands problem.

God morgon allesammans!

I morse var jag helt tid, 06:30 parkerade jag bilen och började skrapa bilrutor. Bestämde mig för att stiga upp tidigare. 05:15 ringde klockan. Började med att kolla på termomtern men idag var det bara -2 så skippade långkalsongerna.

Vart som sagt och solade i går, och varje gång jag solar så får jag två vita fläckar på ryggen. På mina skulderblad.
Är som två kotor som sticker ut.
Någon som har något tips för att slippa dessa fula fläckar?

Nu tror jag bestämt det är dags för lite morgon fika. Ska bara invänta min kära kollega först.

Kommentarer
Postat av: monica

De vita fläckarna man får på skulderbladen när man solar kallas för "ängla vingar" tror de beror på att dom ligger helt emot hela tiden ett tips är att du rör lite på dej så du får in luft där så blir de inte tätt... funkar iaf för mej ;)
Lycka till...
/Monica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback