Dagen.

Började med att jag försov mig. Inte mycket med kom strax innan 7. Trött och tog ett bra tag att vakna. Kaffe för att piggna till. Dagen flöt på. Kom inte i från jobbet fören vid 5 och då började kön redan utanför flygplatsen. En hel jäkla timme tog det hem, en hel onödig timme.

Hemma vart det promenad med Zeff följt av en löprunda runt kvatert på 30 min. Satans håll som aldrig ville ge med sig. Fick lära mig på fridrotten som jag höll på med för 100 år sedan att hålla en sten hårt i handen. Förstod aldrig varför mer än att de till slut gjorde mer ont i handen än i sidan av magen. Har aldrig forstått mig på håll, verkar inte som någon har något bra svar på varför man får håll heller.

Nu kollar jag på dubbel avsnitten av Ugly Betty, sen ska jag krypa ner i sägen. Har nog aldrig längtat efter att få gå och lägga mig som jag gör nu. Har köpt ny säng, nya bäddmadrass, nya täcken , nya kuddar och även påslakan. De luktar fortfarande nytt men så underbart de är att få krypa ner i nya sängen och dra det nya mysiga täcker över sig. God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback