Ta hand om sig själv

image436
Att ta hand om sig själv är viktigt men tyvärr blir det alldeles för sällan. Så nu när min semester inte vart som jag ville, utan kommer att befinna mig hemma den största delen av de som är kvar på semestern har jag bestämt att lyxa till det för mig själv. Imorgon ska jag åka och fixa mina naglar vilket ska bli underbart då de inte är särskilt fina efter fjällen. Nästa tisdag blir det heldag på centralbadet med djuprengörande ansiktsbehandlig som avslutning. På torsdagen väntar massage av rygg,nacke och axlar ska bli så skönt att bara få bli omhändertagen.
image438





Även lite kortare dagsutflykter väntar, bl.a till Fjäderholmaran men bara om solen vill visa sina bästa sida. Sen väntar även kräftskiva till helgen ute i bushen hos Rebecca.









image439


Har även lite planer på att åka till varmare breddgrader lite senare i höst om allt går ihop. Eventuellt kommer vi då fara till La Manga en vecka.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback