Storm

Blåser typ storm utanför mitt fönster. Just nu skulle jag vilja brygga en kopp te, krypa ner i soffan med en stor varm filt och sätta på en bra film men nej. Kom nyss ut från en varm dusch, har frusit hela dagen då det varit riktigt rått väder och nu måste jag ut igen, Brrrr... Har två hundar som inte alls vill stanna inne och mysa utan vill ut i stormen. Hoppas att vi inte blåser bort.

Efter det är det nog dags att pilla i sig något att äta, har inte fått i mig mycket mat de senaste två dagarna då jag inte känner mig hungrig och blir illamående efteråt. Kommer i sådana perioder i bland när inget smakar. Kvällen bjuder på hundsim vid halv 9. Jobbigt med en så sen tid då vi inte är hemma fören 10. Men svårt att få tid så man hinner efter jobbet. Dags att klä på sig och palla sig ut..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback