Solig måndag..

Helt underbar start på semestern, sol med klarblå himmel. Vaknade runt tio och njöt av en god frukost och sen slappade i solen hela dagen. Ute och fixade lite ärenden på eftermiddagen inför vandringen dock hittade jag inga gummistövlar, letade hellre inte så noga. Var bortjuden på middag hos Marie & c/o vilket var jätte trevligt. Hemmagjorda grillade hambrugare stod på menyn, satt ute med linne enda till tio innan det var lite små kyligt. Första kvällen på hela sommaren tror jag som mana kunnit suttit ute så länge utan frysa häcken av sig. Tyvärr ska ju inte vädret hålla i sig, hade ifo inte förväntat mig annat. Men jag har iallafall redan fått 2 soldagar på min semester, mer än vad vissa har fått...

image393



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback