Sista blogginlägget på ett tag..

I morgon lämnar jag civilisationen för ca 1 vecka. Kommer dock den första och kanske andra dagen vara i Sundsvall där vi iallafall kommer ha el och tv. Sedan kommer vi bege oss mer norrut för att vandra 4-5 dagar och sova borta 3-4 nätter. Vi kommer iallafall att sova i stuga om nätterna där man kommer kunna laga mat och duscha. Är det fint väder den dagen vi är vid helags fjällstation kommer vi eventuellt gå upp till toppen som ligger 700m högre än stugan. Dock får hundarna inte följa med på de äventyret utan kommer att få stanna i stugan den tiden vi är borta, circus 5 timmar räknar vi med.

Ska försöka dokumentera det mesta, men som sagt vet jag inte hur det ser ut med elutag i stugorna så får vara sparsam med batteriet. Samma gäller telefonen, den kommer att vara avstängd förutom när jag ska ringa. Så bäst når ni mig med Sms om att jag ska ringa upp. Nu ska jag njuta av min semester, av den friska luften och den tysta naturen uppe i fjällen. Och förhoppningsvis kommer jag hem som en ny människa med stor längtan till nästa sommar och nästa fjällvandring och med mer utmaning.

image394

Kommentarer
Postat av: niki

ha så kul gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback