Semestern lider mot sitt slut.

Då var man inne på sista veckan på semestern, inge mer lång ledigt på ett tag. Suck, hoppas att arbetskamraterna blir glada att jag kommer tillbaks iallafall.

Var i väg och badade i Gömmarn med Erik och Peter på dan, badstranden som brukar vara smockfull var helt öde. Så underbart skönt att kunna ligga där och de enda man hör är vattnet som skvallpar mot bryggan. Stor fördel med att ha semester sent men tyvärr finns det inte så många att umgås med på dagarna då alla har börjat jobba/plugga. Vart ett snabbt dopp, Gömmarn som brukar vara så varm kändes iskall, vart ett riktigt uppfriskande dopp. Kom en massa söta änder som vi matade med äpple.

Efteråt åkte vi förbi HC och jag köpte 4e boken i min serie Gossip Girl. Vart lite andra affärer på vägen och jag passade på att kolla på tapeter, hittade en blågrå som nog kommer bli fin som fondväg mot den mörkblå tapeten.

Kom hem runt 5 tiden då jag begav mig till stallet och kom hem runt 8 tiden då de vart en sen middag. Varmmacka med nyponsoppa. Nu ska jag hoppa in i duschen och krypa ner i sängen och läsa min bok. Mys!!

image444



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback