Mör

Vaknade och steg upp strax efter 8. Tog bilen till fruängen för att sedan åka tunnelbanan, var ett bra tag sen. Men jag gillar det inte då jag blir illamående och yr. Väl framme vid Centralen knatade vi Drottninggatan ner för att komma fram till Centralbadet strax efter 9.

Skulle ha min ansiktsbehandling 13:40 så vi hade god tid på oss att mysa i relaxpoolerna, simma i storpoolen, basta, sola på storatakterassen, äta en god lunch och bara ligga njuta i deras vilostolar. Ansiktsbehandligen var helt underbar och verkligen behövlig. Köpte med mig en ansiktsrengöring som efter rådgivning förhoppningsvis ska få ordning på min hy. Dessvärre under kommer första tiden kommer jag få mer finnar/blämmor då denna rengöring ska rengöra på djupet och kommer då att ta upp skiten som finns under det översta hudlagret. Men sånt får man stå ut med, hellre en kort period av finnar och blämmor än att min hud aldrig blir som jag vill ha den.

image445

Efter en timmes behandling tog jag hand om resten av kroppen och håret i duschen, kände mig helt mör men endå fräsch efteråt. Vädret var kanon så vi promenerade till gamla stan och åt en glass på vägen. Ska verkligen försöka nu under de mörka halvåret att ta mig till centralbadet en gång i månaden och hämta nya krafter. Tack Peter för en underbar dag. Tyvärr fick man inte fota i badet som ni förstår så tog inga bilder.

image449
Stockholm är vackert

Väl hemma satte jag mig ute i solen och läste en stund, innan Zeff tyckte att det bar dags för mat och promenad. Efteråt klädde jag på mig då jag skulle träffa Helena för middag på News, lika trevligt som alltid.


image448        image447














Enkel outfit med byxor från 365 sunshine och tröja från Isolde,











Kommentarer
Postat av: niki

vad kostade allt gumman ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback