Kräftskiva

Efter att Stefan slutat jobbet for vi alla ut i bushen i Märsta till Rebecca och Calle som köpt sig ett litet hus med stor tomt och stall. Jätte mysigt och låg jätte fint. De flesta hade redan kommit när vi kom så det vara bara känna sig som hemma och lära resten av gänget som jag inte träffat förut. Dock blev jag rätt förvånad när jag insåg hur mkt Huddinge folk som var där som jag kände igen, ibland är världen bra liten. Vi åt och drack och drack och kvällen bjöd på lite bravader men det blir lätt så när folk blir lite för runda om fötterna.

Deras pool var tyvärr lite för kall för ett kvällsdopp eller så var jag kanske inte tillräckligt full för att kunna stå ut med kylan. Då Stefan skulle upp och jobba och var chafför avslutades kvällen där lite för tidigt tyvärr men förstår om Stefan vill åka hem. Planen var att åka in till stan och fortsätta där men vi åkte hem och bjöd in oss hos min granne som också hade kräftskiva, så kvällen avslutades där vilket var mycket trevligt.

Var en lååång sovmorgon idag, var inte direkt på topp. Tog med mig Zeff ut i skogen på en runda för att vakna till. Sen somnade jag ute i solstolen, men shorten på... resultatet vart inte så lyckat. I kväll blir det grillning om vädret håller i sig.

image443

Kanske lite svårt att se på bild men har en ful rand av shortsen, jag får så lätt färg på benen att på en timme vart den en tydligen rand. Sen gick solen i moln så kan inte sola bort den. Hoppas på att det är sol i morgon annars får det blir solarium kan inte gå runt så på Centralbadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback