Helgens bravader


Vaknade vid halv 10 i morse av att solen sken. Steg upp och gav Zeffesson mat. Tog en promenad och njöt sedan av frukosten ute. Solade en stund, och ska nu hoppa in i duschen för vi bege oss till Örebro och kollade på Hammarby som spelar borta. Finns bara två ord att säga, Heja Bajen!!

image388


Fredagen var min sista arbetsdag innan mina 3 veckors semester. Jag och Peter mötte upp Rickhard och Anni utan för friday´s där vi åt middag och drack deras goda drinkar. Rickhard föreslog att vi skulle gå till Josefina ute på Djurgården så vi promenerade dit. Stackars mina fötter som redan då började göra ont. På Josefina satt vi en stund och hade de trevligt och njöt av deras mysiga atmosfär. Några vänner till Rickhard och Anni kom dit och vi bestämde oss att gå vidare. Vi hamnade på Laroy där vi fick dansa en stund för att sedan dra oss hemmåt. En lagom kväll då jag var rätt trött efter arbetsveckan.

Lördagen började inge vidare, steg upp och var ute med Zeff. Äckel väder som gjorde att jag fick migrän så efter promenden gick jag och la mig igen. Kollade på Gilmore girls och sov sedan till klockan 3. Gick upp och åt lunch, de tryckande vädret hade släppt och solen tittat fram så la mig ute en timme och sola.

image389


Linnea och Stefan skulle komma över på kvällen och grilla med oss, så det var bara att stätta fart. Tvätta, hänga tvätten, vika tvättet och plocka in den, Damsuga, städa i ordning och måla trailern. Vart en kalldusch för att svalka av sig och gå en promenad i skogen med Zeff. Kvällen vart trevlig med god mat och trevligt sällskap. Har inte vart så flitig med kameran som ni ser, inte mkt bilder från helgen finns dokumenterade.

image390

image391



Kommentarer
Postat av: Anni

Oh, har Zeff fått en sele! 10 poäng av 10 hälsar Dobby ;D

Postat av: Björnen

Så stilig så :)

2007-08-05 @ 22:19:22
URL: http://nalle77.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback