Gossip Girl

Jag är då ingen läslus men efter att ha läst första boken Gossip girl av Cecily von Ziegesar har jag snart läst 3 böcker på 1 vecka. Jag har blivit helt besatt av dessa böcker. Och det bästa av allt är att det finns hela 4 böcker till i samma serie och fler är på gång. Kommer bli en mysigt höst med massor av läsning.

Välkommen till New York och Upper East Side på Manhattan, där jag och mina vänner går i skolan, leker och sover ? ibland i samma säng. Vi bor i stora våningar och har våra egna sovrum, badrum och telefonlinjer. Vi har obegränsad tillgång till pengar och sprit och vad vi än vill ha, och eftersom våra föräldrar sällan är hemma får vi oftast vara i fred. Vi är smarta, vi har ärvt klassiskt vackra utseenden, vi har fantastiska kläder och vi är bra på att festa. Visst luktar det när vi skiter, men det märks inte eftersom hushållerskan sprejar toaletten en gång i timmen. Det är ett lyxigt liv, men någon måste leva det. Jag har koll på oss alla. Det kommer att bli ett händelserikt år. Det känner jag på mig.

Ni vet att ni älskar mig,
Gossip Girl

Om vi vill läsa mer finns det en egen hemsida att besöka www.gossipgirl.se

 

image435

 

 

 


Kommentarer
Postat av: niki

jag kollar din varje dag med :):):) ja det gör jag , vi skulle väl slå ihop om en present ? PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback