Fotvård och biltvätt

Tog en sovmorgon idag till halv elva snåret, vart en promenad med hundarna för att hämta min som jag haft utlånad när jag varit borta. Sedan vart det en stunds pressande i solen för att efter det ta tag i mina arma fötter. Tog en hel timme för att få bort alla blåser och död hud men nu är de jätte lena igen.

Då man blivit lite besatt att alltid ha en ren bil nu när jag jobbar med bilar så fick min bil och även pappas bil en tvätt hemma på gårdsplanen för en gångsskull. Så nu har vi rena och fina bilar.

image433

image434

Vart en god middag som bestod av kycklinggryta med jordnötter och lime, riktigt lyckad vart den. Sedan sjusade vi hem Dobby som nog hade längtat efter sin matte, husse och sina katter. Han såg glad ut att få komma hem och sprang hela vägen från bilen till porten. Han är så söt lille Dobby som fick massor med beröm i Fjällen av nästan alla vi mötte, de blev facinerade över att han orkade. Han var den som hade mest energi av oss alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback