Back on track

Gick upp vid 8 tiden och åkte till stallet, ville hinna vara i stallet innan hundsimmet och hade tagit på mig att släppa ut hästarna. Men när man väl kommit upp var det skönt att vara klar i stallet och åka till hundsimmet strax efter 11. Zeff simmade på och var lika galen som vanligt, Shoppade ett Back on trac täcke till honom som ska värma hans rygg och höft nu till höften. Back on track är nog en av de smartaste saker som gjorts. Har inte haft det till hund förut men till häst och de har gett goda resultat. En bra investering för en lyckligare hund, 690:-

image450

Kom hem och fixade med tvätten, lagom kul. Sedan åkte jag till Södertappen och lämnade blod. Var ett år sen så det var verkligen på tiden. Har dragit ut på det då jag är en anning spruträdd. Men de är jätte trevliga och känns roligt att åka dit men ennu bättre när man åker därifrån. 4 månader till nästa gång. Min arm värker och jag är yr och matt men jag har gjort en god gärning, Vilket fler borde göra alla som kan borde gå och lämna blod. Fy på er!!

La mig en stund på soffan och läste ut bok nr 4 i Gossip girl sen somnade jag direkt och vaknade av en hund som var hungrig och ville gå ut. Det vara bara att palla sig upp ur den sköna soffan och ut och knata i skogen.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 8. Vi ska till O´learys och äta och se Sverige spela mot Usa. Blir inge sent då jag inte är på topp och i morgon klockan 9 står det massage på schemat.

Kommentarer
Postat av: niki

ja det vill jag absolut göra :D:D okeej det va inte så farligt :D:D gud va mysigt :P

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-23 @ 19:55:14
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback