Underbara söndag..

Kan man vara mer än glad när solen skiner som idag?!

Vaknade upp vid 11 idag efter en som sagt livad natt som bjöd på en del saker man inte trodde att man skulle få uppleva fören ens barn växte upp och råkade ut för sin första rejäla fylla.. men men ibland måste vuxna få vara barn i bland. Såhär i efter han är det ganska komiskt endå, men det har satt sina spår!

Åkte sedan vid tolv till Rickhard och Anni och vi kollade på lite bilar. Hittade en massa fina men tyvärr inte i min prisklass. Känns inte som om jag har lust att lägga ut över 100 000 på en bil just nu =/ men man blir bra suktad när man kollar på alla fina bilar..

Sen tog vi en promenad i solskenet i sjöstaden som är så otroligt fint, lilla Dobby var sjävklart med. Rickhard bjöd på latte som botade min huvudvärk som jag kommit underfund med att det beror på att jag inte dricker kaffe så ofta på helgen..

Sen shoppade vi lite skor, och sen åkte jag hem och uträttade lite ärenden och sen bara njöt jag resten av eftermiddagen i solen. Känner nu hur det faktiskt hettar i ansiktet så lite färg har man nog fått.

Tog en senare promenad med Zeff i skogen, kunde endå gå med bara linne. Kvällen var helt ljummen och fåglarna kvittrade som sjutton. Helt underbart med andra ord.

image201

Kommentarer
Postat av: Agent Anka

HJÄLP!
Det är ju en HUND!!! :)

Postat av: Agent Anka

Förstår det. Med den tungan kan det inte vara nåt annat än Världsmästaren i bästa hund =)

2007-04-18 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback