Skutan

Efter högskoleprovet som jag gjorde i går var det bara att åka hem och göra sig i ordning, skulle vara på Skutan (torpets kvaterskorg) halv 8 och möta de andra för att äta middag innan bandet börja spela. Kan säga att det inte blev några klyftpotatisar iallafall. God mat som vanligt på Skutan. Efter lite vin vart de drinkar, och sedan massor av dans.
Vet inte vad som hände med min kropp men helt plöstligt så började hela världen att snurra. Vet inte vad som gjorde det men brukar inte vara så lätt påverkad, men gick hem redan vid halv 1 för orkade inte med mer. Vinglade hem vilket inte var de lättaste. Sen mådde man himla bra. Men kul hade vi :)

image178
Söta Linneá

image179
Emelie och Erik <3

image180
White Russian

image181
Hmm..


I morse när jag vakna var jag lagom pigg, men började dagen med en promenad med Zeff i solen vilket gjorde att man piggnade till. Sen åkte jag till stallet och red Stickan, vilket gick jätte  bra förutom att jag trillade av på stallplanen, lite bakis som jag  var tänkte jag inte efter helt utan stod jag lutade i sadeln och höll på att fixa med tränset då hon blir rädd och kastar sig åt sidan, och ner på backen åkte jag. Men det var bara att sitta upp igen och rida.

Resten av eftermiddagen tillbringade jag i solen på verandan, helt underbart! Var en promis i skogen och sen middag. Zeff sover borta i kväll, han har aldrig sovit utan mig förutom när peter var hundvakt. Men det går nog bra :) Han är hemma hos Rickhard och Anni så han slipper vara ensam så länge i  morgon. Hoppas att han inte väcker de allt för tidigt i morgon bara.

Nu ska jag borta tänderna och sen krypa ner i sängen.. tingeling!!

Kommentarer
Postat av: rickhard

Kl 06.45 tyckte han det var dags att vakna.
Var lagom kul kom hem från jobbet vid 03.30...

2007-04-02 @ 11:34:54
Postat av: Anni

Äsch, Zeff är som en liten ängel, han ligger bara och sover. Dock så är SJÖstaden inte ett bra ställe för honom, går ju inte att ta en normal promenad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback