Så var påskafton förbi..

Så var man proppmätt fortfarande av all mat och godis i går. Vi hade en trevlig påsklunch och sen påskjakt på det. Vilket man aldrig blir för gammal för.. Det var alldeles lagom stohej och vi avslutade rätt tidigt vilket var skönt för jag var så trött. La mig i sängen och somnade direkt.. Vaknade till och från men la mig i sängen första gången halv 9. Vaknade vid 8 tiden i morse och var pigg, låg och drog mig en timme och fixade sedan i ordning köket som såg ut som ett bombnedslag.

Ska ta och pressa ner lite frukost och sen klä p mig och åka och hämta Hanna i Fruängen. Var länge sen vi såg nu..
Vädret är helt underbart, lite kyligt med solen värmer gööttt!!

Ikväll kanske det blir billkollning skulle ringa till killen som ska komma hem från Uppsala i em så får vi se. En jätte söt röd liten Polo var det :)

Återkommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback