Måndag

Så var det måndag igen, och ny månad dessutom. Var på jobbet vid 7 och åkte hemåt strax innan 4. Åkte direkt och hämtade Zeffen som hade haft det bra hos Dobby och Anni. Kom hem strax efter halv 5, ovanligt att vara hemma så tidigt utan att ha något att göra. Var tvungen att tänka efter så att jag inte missat något, då jag alltid brukar ha 100 saker att göra.

Åkte och hämtade upp mamma och vi åkte och shoppade lite, vart bara nödvändiga saker så som, shampoo,balsam, tvål, krämer  m.m. Köpte även ett par vantar till jobbet, mina händer går sönder. Får såna självsprickor som gör så ont. Får se hur länge jag kan hålla reda på dessa. Sen vart det köttfärsås och spagetti och ska snart göra en hallon/blåbärs smothie.

Och en avkopplande promenad på det hela gjorde susen..

Sitter och kollar på tv2, vilket händer väldans sällan men just nu är det ett program om hundar. Vilket man självklart inte kan missa :) Sitter även med en stor bommulstuss i näsan har blött näsblod i ca 20 min och börjar känna mig en anning yr och matt, blir tokig på detta blodande..

Har funderat på att tatuera mig, måste bestämma mig snart om jag ska ha det innan sommarn annars får det blir efter. Vet vad jag vill ha och vart, men endå kommer ha den hela livet så är ett ganska stort beslut.

Lite bilder..

image182
Zeff´s "lilla" och "STORA" tennisboll

image183
Här brukar jag sitta och gotta mig i solen , snart dags att ta fram de riktiga solstolarna

image184
Trollfamiljen som har flyttat hit från landet, är behov av lite ny färg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback