Lite om veckan..

Vet inte vad som hänt denna vecka, men inget har funkat. Mitt huvud är paj och likaså min kropp..
Kan bero på allt för lite sömn och brist på nyttig mat eller mat i huvudtaget.

Måndagen
Middag på en urmysig grekisk resturang inne på Valhallavägen. Maten var gudomlig. Men tyvärr var min mage inte på bästa humör så kunde inte njuta av det hela. Skulle på Skiva efteråt men ville bara hem och ta hand om mina arma mage.

Tisdagen
Jobbade 7-19, kände mig rätt trött och skitig när jag kom hem. Det vara bara att duscha och slänga i sig något och bege sig till Vetrinären med Zeff. Han fick sin vanliga spruta. Åkte sen på kvällen och hämtade grabbarna efter matchen :/ Vart nästan prejad av en idiot, vet inte vad jag gjort men något störde han sig väl på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback