Helgens blogg

På fredagen vart det utgång, men vart kaos så hade nästan kunnat stanna hemma. Vi fick dansa som tur var. Väldans lite folk och mycket jobbiga typer. På vägen dit mötte vi en kille med en väldans speciell frilla..

image206

Vaknade en anning seg på lördagen, tog med mig Zeff till Gömmaren och gick en underbar promenad i solskenet. Skulle vart middag på kvällen men det vart inställt så åkte till Linnea och Stefan och kollade på Wild Hogs. En mkt roligt och sevärd film..


Vaknade upp till ett strålande söndags väder och tog en härlig promenad på morgonen innan det var dags att åka till jobbet. Förvånade mig av vad allt helt plötsligt har börjat blomma. Är nog regnet som kommit, mycket vackert är det iallafall.

image207

Sen var det däckbytar söndag på jobbet, hade det inte varit tack vare mina störtsköna arbetskollegor hade jag aldrig orkat. Tog med mig Zeff också så att han slapp vara ensam. På eftermiddagen var vi bort bjudna till Rickhard och Anni för att fira deras födelsedagar. Vart bjudna på goa snittar och tårta. Tyvärr började det regna nu på kvällen så vart en blöt promenad med Zeff i skogen. Men det behövs för naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback