Blå Fisk

Torsdagen bara flöt förbi, skulle ha jobbat halvdag men tiden gick så fort så kom inte i väg fören 4. Vilket ifo inte gjorde mig så mycket. Åkte ut till Jessie och tog med mig Zeff som efter promenaden var mer brun och grå än svart efter han badat i sina härliga pölar.

Avslutade Torsdagen med en fika med Helena, lika trevligt som sist. Vi var på väg in till stan men ändrade oss och satte oss på Amazon. Okej vi var inne i stan när vi ångra oss.. men det blev en liten road trip vilket också var trevligt.

Fredag eller ja i går så var vi i Farsta centrum. Men jag tycker inte att det har så många affärer, iallafall inte som jag vill gå i. Men vart lite nya toppar och ett par skor. Köpte även denna jätte söta gris, det är ett mobil smycke. Så fort jag såg den var jag tvungen att köpa den.

image195


Dag blev kväll och klockan sju kom Linnéa och Emelie och vi åkte och åt middag, var inte så mycket som var öppet. Men vi åt på grekiska kolgrillen som alltid är lika gott. Efter det så åkte vi tillbaka till mig, drack lite vin och sen åkte vi in mot stan. Inte så mycket folk som jag trodde att det skulle  vara ute tyvärr..
Men vi knallade in på K-15 där självklart Zowat bjöd oss på ett antal drinkar och shotar, Sen var man en aning rund om fötterna. Kom mer folk lite senare och dansgolvet fylldes av någon anledning alltid när vi börja dansa.
Vi halv 3 som  var alldelles för tidigt så rörde vi oss hemmåt. Mc på vägden hem var givet. Totalt gjorde jag av med 60 kr.. 20 kr till garderoben och 40 på mc. Inte helt fel.. K-15 och Zowat är helt klart mitt favorit ställe. Vi ska se till att det kommer mer folk dit, lite extra jobb är alltid bra. K-15 är ett bra ställe så det blir nog inga problem.

Nu ska jag ta och äta frukost, har sovit länge idag. Sen måste jag plocka undan lite här hemma och ta en runda med Zeff. Vi ka ha påsk lunch idag. Och påskjakt hoppar jag på, man blir aldrig för gammal för sånt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback